EA SPORTS și LALIGA pornesc la drum în jurul lumii ca sa promoveze fotball grassroots prin renovarea terenurilor de fotbal

EA SPORTS și LALIGA pornesc la drum în jurul lumii ca sa promoveze fotball grassroots prin renovarea terenurilor de fotbal

EA SPORTS și LALIGA fac echipă ca să deschidă patru terenuri de fotbal comunitare în Spania, Singapore, Africa de Sud și Mexic, ca parte a misiunii lor pe termen lung de a face fotbalul mai accesibil și mai popular la nivel global.

EA SPORTS în colaborare cu LALIGA duc inițiativa FC FUTURES în patru noi orașe din toate colțurile lumii, ca parte a misiunii acestora de a investi sume semnificative în fotbalul grassroots: prin noi produse inovatoare, investiții în comunitate și inițiative ale partenerilor din fundațiile de fotbal.

EA SPORTS FC și LALIGA au un scop comun - acela de a crește fotbalul de la elementele sale fundamentale. Renovările terenurilor de fotbal pentru comunitățile din Malaga (Spania), Singapore, Cape Town (Africa de Sud) și Jalisco (Mexic) care au avut loc luna trecută reprezintă un alt exemplu care demonstrează dăruirea acestora în a încuraja o mai mare participare a copiilor, indiferent de zona geografică sau de situația socio-economică a acestora.

După lansarea terenului “Francisco De Laguna” din Madrid de anul trecut, EA SPORTS și LALIGA au continuat să lucreze împreună cu autoritățile locale din întreaga lume pentru a crea spații sociale sigure pentru tinerii care își doresc să devină fotbaliști și care vor să își dezvolte abilitățile de joc.

Terenurile au fost dezvăluite comunităților prin evenimente de lansare dedicate, organizate de către instituțiile locale oficiale, LALIGA și reprezentații EA SPORTS. Peste 100 de copii au fost prezenți la aceste patru evenimente și au primit ore de antrenament speciale cu ambasadorii LALIGA: Fernando Morientes, Gaizka Mendieta, Miguel Torres și Nassief Morris. Aproximativ 65.000 de locuitori din aceste patru zone au beneficiat de pe urma acestor renovări, de când au fost deschise terenurile luna trecută.

Proiectul a inclus o colaborare strânsă cu artiști locali din fiecare oraș: Play in Colors în Malaga, Tobyato în Singapore, Karabo Poppy în Cape Town și Trasheer în Jalisco. Fiecare teren a fost transformat și readus la viață prin design-uri unice și simboluri representative pentru fiecare cultură locală.

„Prin FC FUTURES, EA SPORTS investește în viitorul fotbalului. Un viitor care presupune să le oferim tinerilor instrumentele de care aceștia au nevoie pentru a avea un impact pozitiv asupra fotbalului și pentru a-și îndeplini visele”, a declarat James Salmon, Senior Director Marketing la EA SPORTS FC. „Ne dorim să inspirăm lumea să iubească fotbalul, iar misiunea noastră este cea de a face sportul cât mai accesibil.”

Jorge de la Vega, Executive Director LALIGA a declarat: „Suntem încrezători că FC FUTURES LIGA va aduce o mare bucurie acestor comunități. Vrem să încurajăm copiii care trăiesc în aceste zone să continue să joace fotbal, oferindu-le mijoacele și spațiul prin care să se poată bucura de joc și să fie legați în continuare de valorile acestui sport, pe care noi, cei de la EA SPORTS și LALIGA, le împărtășim”.

Pe lângă renovărea acestor terenuri, EA SPORTS FC FUTURES se concentrează și pe alte aspecte importante, precum accesul la educație prin intermediul burselor școlare, pregătirea antrenorilor voluntari de fotbal grassroots, dar și distribuirea echipamentelor prin intermediul ONG-urilor. 

Fanii FC se pot înscrie pe easports.com/fc pentru a deveni membri ai Clubului și pentru a fi primii care află noutățile.

Electronic Arts (NASDAQ:EA) este un lider global în domeniul divertismentului interactiv digital. Compania dezvoltă și oferă jocuri, conținut și servicii online pentru console conectate la internet, dispozitive mobile și calculatoare personale.  

În anul fiscal 2023, EA a înregistrat venituri nete GAAP de aproximativ 7,4 miliarde de dolari. Cu sediul central în Redwood City, California, EA este recunoscută pentru un portofoliu de branduri de înaltă calitate, lăudate de critici, precum EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ și F1®. 

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall și Plants vs. Zombies sunt mărci comerciale ale Electronic Arts Inc. John Madden, NFL și F1 sunt proprietatea deținătorilor lor și sunt folosite cu permisiunea acestora. 

LALIGA este cel mai mare ecosistem din fotbal, o asociație sportivă privată care cuprinde cele 20 SAD-uri (Sociedad anónima deportiva), cluburile LALIGA EA SPORTS și cele 22 de cluburi LALIGA HYPERMOTION, fiind responsabilă pentru organizarea competițiilor de fotbal profesional în Spania. LALIGA are peste 200 de milioane de urmăritori în întreaga lume, pe social media, pe 16 platforme și care vorbesc 20 de limbi diferite. Având sediul în Madrid (Spania), deține cea mai vastă rețea internațională de proprietăți sportive și este prezentă în 41 de țări, prin intermediul celor 11 birouri și 44 de delegați. Organizația este implicată și social prin propria FUNDAȚIE și a fost prima ligă profesională de fotbal din lume care a creat o ligă pentru fotbaliștii cu dizabilități intelectuale: LALIGA Genuine.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related