[HR Trends] Sarah Sturgess: Organizațiile cred că sunt similare și, deci, că vor avea același brand de angajator. Și nu este deloc cazul

[HR Trends] Sarah Sturgess: Organizațiile cred că sunt similare și, deci, că vor avea același brand de angajator. Și nu este deloc cazul

Crearea unui brand de angajator începe cu poveștile, iar fiecare organizație este unică în acest sens, spune Sarah Sturgess, SMRS Agency Director și specialistă cu peste 25 de ani de experiență în cultură organizațională, employer branding și recrutare.

Am discutat cu Sarah în cadrul Employer Branding Conference desfășurată la București pe 11 aprilie și am descoperit provocări și lecții din domeniu. Sarah ne-a explicat evoluția employer branding-ului în ultimul deceniu și importanța sa tot mai mare în contextul post-pandemic.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related