Evenimentele corporate cu componentă experiențială, motor de creștere accelerată în primul trimestru al anului pentru Complice.ro

Evenimentele corporate cu componentă experiențială, motor de creștere accelerată în primul trimestru al anului pentru Complice.ro
Oana Pascu, fondator Complice.ro
  • Dublarea afacerilor (+109%)
  • +80% mai multe comenzi
  • +85% mai mulți clienți

Complice.ro, curator și furnizor de experiențe pentru persoane fizice și companii, încheie primele 3 luni ale anului cu o cifră de afaceri dublă (+109%) față de aceeași perioadă a anului trecut. Dinamica pozitivă este atribuită atât interesului tot mai ridicat al companiilor de a-și consolida cultura organizațională prin intermediul evenimentelor cu componentă experiențială, cât și creșterii semnificative a bazei de clienți individuali (+90%).

Pe fondul deschiderii și mai mari atât din partea clienților rezidențiali care aleg experiențele ca variantă inedită de cadou sau pentru ei înșiși, cât și a clienților corporate care integrează experiențele în strategiile HR de recompensare, retenție și motivare a angajaților, Complice.ro își dublează afacerile din primele 3 luni ale anului. Astfel, în perioada ianuarie-martie 2024, numărul total de comenzi a crescut cu peste 80%, iar valoarea medie a comenzii a ajuns la 288 euro față de 246 euro în aceeași perioadă a anului precedent.

“Creșterea nivelului de stres la locul de muncă este o preocupare importantă în 2024 pentru majoritatea angajaților, alături de schimbările pe care le aduc transformările tehnologice și lipsa conexiunii și a sentimentului de apartenență cauzate de munca la distanță sau în format hibrid.  În 2024, companiile își doresc nu numai să țină oamenii, să crească retenția, dar și să îi țină uniți; se vorbește tot mai mult de sustenabilitate umană, care se referă la eforturile angajatorilor de a crea un mediu sănătos de muncă și durabil din punctul de vedere al capitalului  uman”, precizează Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Numărul de companii care au ales experiențele în strategia de recompensare, retenție și motivare a angajaților a crescut cu peste 20% în primele 3 luni ale anului, iar 80% dintre comenzi provin de la clienți recurenți. Cele mai multe solicitări au venit de la companii din domeniile IT, retail si industrii creative. 

“Evenimentele de business, la birou sau în afara lui, creează contextul perfect pentru ca oamenii să se conecteze, să se cunoască, să colaboreze, să comunice mai bine. Avem solicitări inclusiv pentru evenimente în străinătate, motiv pentru care extindem și portofoliul de experiențe internaționale. Este nevoie, însă, de recurență, adică de integrarea recurentă în strategiile HR de retenție și apreciere a acestor inițiative de tip experiențial care aduc echipele împreună. De asemenea, o tendință tot mai evidentă pe care o observăm este de a marca evenimentele semnificative din viața angajaților, cum ar fi zilele de naștere, venirea pe lume a unui copil, aniversările de căsătorie sau alte momente speciale”, mai adaugă Oana Pascu.

În primele 3 luni ale anului, pachetele de tip Flexi Box se mențin în topul preferințelor clienților individuali ca opțiune de cadouri pentru cei dragi, cât și în topul clienților corporate când vine vorba de cadouri, premii ori recompense pentru angajați, clienți sau parteneri de business. Pachetele Flexi Box sunt foarte versatile pentru ca ele conțin zeci de experiențe din categorii diverse (adrenalină, gourmet, relaxare, călătorii, sport, outdoor etc) într-un buget predefinit, iar persoana care primește un astfel de pachet își alege singură experiența preferată. 

Potrivit Complice.ro, cele mai alese experiențe atât de către clienții individuali, cât și corporate, din cadrul pachetelor Flexi Box sunt experiențele de driving cu adrenalină (karting, offroad pe circuit, driving virtual într-un simulator etc), dar și experiențele de tip gourmet (precum degustări private de vin la crame, de whiskey ori ateliere de bere craft, cine în locații inedite etc). Astfel, pe baza interesului tot mai crescut al clienților care se orientează spre experiențe din aceste categorii, în luna aprilie Complice.ro introduce 2 noi pachete de tip Flexi Box specializate, Driving Box, respectiv Gourmet Box, care conțin exclusiv opțiuni de experiențe din aceste categorii.

 

Experiențe noi în Sibiu, Brașov și … Dubai. “Teatru la voi acasă”, cea mai aleasă experiență în primele 3 luni ale anului

Complice.ro extinde în primele 3 luni ale anului opțiunile la nivel național, dar și internațional. Printre cele mai noi experiențe introduse în portofoliu se numără atelierul privat de pâine artizanală cu maia, experiența de organizare a spațiului personal, cina oflactivă sau experiența de Face Yoga, dar și Brașov Box și Sibiu Box - pachete flexibile, cu experiențe ce au loc în Brașov, respectiv Sibiu, din diverse categorii, destinatarul putând să își aleagă experiența favorită. O altă noutate în portofoliul Complice este experiența de scufundare în gheață bazată pe metoda Wim Hof, o sesiune inedită care testează limitele și provoacă atât fizic, cât și psihic. De asemenea, Complice a extins și experiențele cu componentă turistică externă, cu două croaziere experiențiale în Dubai, cu zbor inclus, cu plecări între decembrie 2024 - martie 2025.

În primul trimestru al anului, vizionarea unei piese de teatru online pe baza unui cod unic de acces a fost pachetul experiențial cel mai accesat de clienții individuali atât pentru a fi oferit cadou, cât și pentru ei înșiși.

“Dezvoltarea permanentă a portofoliului de experiențe, extinderea opțiunilor la nivel național, în principalele orașe, dar și în afara țării rămâne o direcție importantă pentru noi în 2024. Pentru Sibiu și Brașov, am gândit chiar pachete de tip Flexi Box, cu zeci de variante de experiențe cu localizare geografică în zonă. Estimăm că experiențele internaționale vor deveni din ce în ce mai accesate de clienții care își doresc să facă și mai memorabile călătoriile și să lege vizita anumitor locuri de niște experiențe inedite. În acest sens, am gândit și niște pachete experiențiale predefinite, croazieră în Dubai cu zbor inclus pentru 2 persoane, fiind cea mai nouă experiență introdusă în portofoliul nostru”, spune Oana Pascu.

Complice.ro este curator de experiențe care creează contexte pentru ca fiecare din noi să ne bucurăm de viață experimentând activități inedite sau aprofundând pasiuni mai vechi. Pachetele de experiențe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de tool-uri alternative de reward, recognition și incentive pentru angajați, clienți și parteneri de afaceri, dar și soluții creative pentru evenimentele corporate), cât și către zona B2C (experiențe de dezvoltare personală, relaxare, adrenalină și multe altele) pentru cei care își doresc să adune și să ofere de-a lungul vieții amintiri, nu obiecte.

În cei peste 8 ani de când activează pe piața, Complice.ro a livrat mai mult de 5.000 de experiențe inedite pentru clienți pe segmentele B2B si B2C, dintr-un portofoliu care include peste 300 de experiențe predefinite pe site, construite cu ajutorul a peste 200 de parteneri din București, dar și din restul țării și chiar de peste hotare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related