REHAU aniversează 30 de ani de business în România: milioane de soluții pentru ferestre, instalații și mobilă și investiții strategice de milioane de euro

REHAU aniversează 30 de ani de business în România: milioane de soluții pentru ferestre, instalații și mobilă și investiții strategice de milioane de euro
Paul Chipriean, Country Manager REHAU România & Director Window Solutions
  • REHAU România aniversează 30 de ani de activitate locală, perioadă în care a investit constant în infrastructură, logistică și inovație.
  • Investiții majore de peste 20 milioane de euro în centre logistice și extinderea portofoliului.
  • Milioane de soluții pentru ferestre, instalații și mobilă, locuri de muncă create la nivel local, consolidând poziția REHAU ca furnizor integrat pentru industrie, construcții și design interior.

REHAU aniversează 30 de ani de activitate în România, perioadă în care compania germană a oferit pieței locale soluții tehnice pentru construcții, instalații și design interior și a realizat investiții de peste 20 milioane de euro in centrul logistic de la Sibiu, tehnologii sustenabile și birouri.

Cu o cifră de afaceri de cca 50,1 milioane de euro înregistrata anul trecut și cu un număr mediu anual de angajați de 133, REHAU demonstrează un model de business adaptat pieței în continuă schimbare. Astăzi, REHAU este unul dintre cei mai importanți jucători din industria materialelor de construcții, cu birouri în București, Cluj și Bacău, operând prin cele 3 subgrupuri: Window Solutions, Building Solutions și Interior Solutions.

Evoluția constantă a fost posibilă datorită colaborării strânse cu partenerii și clienții săi, cărora compania le mulțumește pentru încrederea și parteneriatul lor de lungă durată. REHAU continuă să își afirme angajamentul de a rămâne un partener de încredere, axat pe furnizarea de valoare și sprijinirea nevoilor clienților săi. De asemenea, performanța REHAU în piață este susținută și de o cultură organizațională solidă, certificată în 2024 și 2025 cu titlul „Great Place to Work”, o distincție acordată companiilor care investesc constant în bunăstarea echipelor lor.

Cu o prezență de trei decenii pe piața locală, divizia Window Solutions a construit parteneriate solide cu producători de tâmplărie, arhitecți și dezvoltatori, contribuind la dezvoltarea unor standarde ridicate pentru ferestrele eficiente energetic, durabile și ușor de integrat în proiecte moderne. Portofoliul REHAU include unele dintre cele mai performante sisteme de profile PVC și, începând cu acest an, de aluminiu de pe piață, și poziționează REHAU Window Solutions drept partener complet (all in one partener) pentru construcții eficiente și durabile.

„Trei decenii de REHAU în România înseamnă mai mult decât prezență pe piața locală – înseamnă contribuție reală la dezvoltarea pieței, la profesionalizarea industriei și la livrarea unor soluții care fac diferența în viața de zi cu zi. Ne-am propus încă de la început să aducem inovație, sustenabilitate și stabilitate, și vom continua să construim pe aceste valori, împreună cu partenerii noștri, pentru a livra cele mai bune soluții pentru proiectele arhitecturale” a declarat Paul Chipriean, Country Manager REHAU România & Director Window Solutions.

REHAU Building Solutions, activă pe piața locală încă din 1997 s-a impus ca un actor-cheie în modernizarea sectorului instalațiilor, oferind soluții durabile, eficiente energetic și aliniate celor mai înalte standarde internaționale. Parte a unui grup global cu tradiție în inovație, REHAU Building Solutions furnizează un portofoliu extins care include sisteme de încălzire și răcire prin suprafețe radiante, instalații sanitare pentru apă potabilă și canalizare fonoabsorbantă, cât și soluții pentru rețele de termoficare. În 2025, divizia își consolidează poziția de lider, mizând pe digitalizare, integrarea resurselor regenerabile și tehnologiilor smart home, cu impact real în proiecte de referință la nivel național.

„Credem într-un viitor construit inteligent, în care tehnologia, sustenabilitatea și confortul merg mână în mână. În 2025, ne propunem să aducem și mai multă inovație pe piața din România, oferind soluții care răspund nevoilor reale ale utilizatorilor finali, dar și provocărilor din industrie”, afirmă Laurențiu Chiriac, Head of Building Solutions REHAU România.

Echipa REHAU Interior Solutions a lansat businessul in Romania in anul 2003. Divizia s-a impus ca partener strategic pentru profesioniștii din domeniul designului de interior și al producției de mobilier. Parte a grupului internațional REHAU, divizia oferă soluții inovatoare pentru suprafețe, canturi și sisteme de uși rulou, menite să transforme funcționalul în estetic și durabil.

Portofoliul cuprinde peste 200 de produse dedicate mobilierului, iar inovațiile recente includ suprafețe premium cu aspect de beton și extinderea colecției RAUVISIO crystal cu 5 culori noi, inclusiv nuanța anului 2025, Mocha Mousse.

„În 2025, ne dorim să continuăm să creştem şi să ne dezvoltăm într-un mod sustenabil, punând accent pe câteva direcţii pe care noi le considerăm deosebit de importante. Vom lucra la extinderea reţelelor de distribuţie şi la consolidarea prezenţei noastre în mediul digital, pentru a fi mai aproape de clienţi şi pentru a le oferi acces facil la soluţiile noastre, indiferent de unde se află”, a declarat Dan Drosu, Head of REHAU Interior Solutions România & Bulgaria.

În cei 30 de ani de activitate pe piața din România, REHAU a demonstrat un angajament constant față de dezvoltarea sustenabilă și inovația continuă. Prin investițiile realizate, produsele de top și soluțiile eficiente pe care le oferă, compania a contribuit semnificativ la modernizarea industriei de construcții și design interior din România. REHAU continuă să își consolideze poziția de jucător de top pe piața locală, având ca obiectiv nu doar creșterea economică, dar și sprijinirea dezvoltării unui viitor sustenabil și a unui mediu de afaceri prosper.

Grupul REHAU reunește sub un singur acoperiș companii din domeniul construcțiilor, mobilier, tehnologie industrială, materiale, sector medical și mobilitate. Compania activă la nivel global și deținută de familie generează o cifră de afaceri anuală de aproximativ 3 miliarde EUR cu soluții pe bază de polimeri. Un spirit de pionier și puterea vizionară îi determină pe cei peste 13.000 de angajați să îmbunătățească viața oamenilor din întreaga lume prin utilizarea tehnologiilor inovatoare. Engineering progress. Enhancing lives.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related