La Starbucks, toamna începe cu arome familiare și noi surprize de sezon, menite să aducă un plus de căldură zilelor de toamnă.
Pumpkin Spice Latte s-a întors! Băutura emblematică este disponibiă atât în varianta caldă, cât și rece, cu gustul reconfortant al condimentelor plăcintei de dovleac, combinat cu espresso, lapte cremos și frișcă pufoasă.
Tiramisu Velvet Latte se alătură băuturilor de toamnă. O combinație de sirop cu aromă de mascarpone, băutură de ovăz și cafea, completată cu un topping de mocha, o spumă rece catifelată cu aromă de mascarpone și presărată cu pudră de cacao. Această băutură urmează succesul variantei sale reci, Iced Tiramisu Latte, care rămâne disponibilă pe tot parcursul sezonului.
Campania de toamnă din acest an este despre confort, răsfăț și celebrarea ritualurilor de sezon. Starbucks România a creat un meniu care îmbină inspirația globală cu aromele iubite de clienți, oferind ceva special pentru fiecare pasionat de Pumpkin Spice și de cafea.
Dar toamna la Starbucks înseamnă mai mult decât băuturi! În cafenele, clienții sunt invitați să descopere o selecție de preparate de sezon, precum Negresă în formă de dovleac, Chec marmorat, condimentat, cu dovleac, Fursec Dia de Los Muertos sau Mini prăjitură pe băț.
Noua colecție de produse de toamnă aduce accesorii practice, gândite pentru zilele răcoroase și pentru momentele în care îți savurezi băutura preferată. Poți alege termosuri, pahare reutilizabile și căni care completează perfect atmosfera de sezon. În plus, Starbucks încurajează gesturile sustenabile, oferind o reducere de 2 lei clienților care aleg să își aducă propriul recipient reutilizabil – o inițiativă care reflectă grija noastră pentru planetă.
Împreună, aceste noutăți creează o atmosferă caldă și primitoare, care celebrează confortul, conexiunea și aromele toamnei—în stilul Starbucks. Și, pentru ca sezonul să fie și mai special, membrii Starbucks® Rewards se vor bucura de acces exclusiv, în avans, la băuturile de toamnă începând cu 26 august 2025, fiind primii care gustă aromele cele mai așteptate ale sezonului.
Întregul meniu de toamnă și colecția de produse vor fi disponibile în cafenelele Starbucks din România începând cu 28 august, pentru o perioadă limitată.
AmRest Group este un operator european de top în domeniul restaurantelor multi-brand, cu un portofoliu de branduri de primă clasă în 21 de țări. AmRest operează peste 2.100 de restaurante sub mărci francizate precum KFC, Starbucks, Pizza Hut și Burger King, dar și mărci proprii precum La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog și Bacoa. Compania deține, de asemenea, mai multe branduri virtuale.
Din 1971, Starbucks® Coffee Company s-a angajat să achiziționeze și să prăjească în mod etic cafea arabica de cea mai bună calitate. Astăzi, cu peste 34.000 de locații la nivel global, Starbucks® este liderul mondial în cafeaua de specialitate. Prin angajamentul constant față de excelență și valorile sale, oferim clienților noștri o experiență Starbucks® unică, cu fiecare ceașcă de cafea.