În 2025, L’Oréal România a făcut un pas important în direcția obiectivelor de sustenabilitate ale L’Oréal Groupe și a angajamentului față de oameni, prin mutarea sediului în una dintre cele mai moderne și sustenabile clădiri de birouri din România. Decizia se aliniază unei direcții asumate la nivel de Grup: până în 2030, toate sediile L’Oréal Groupe la nivel global să funcționeze în clădiri sustenabile.
Cei aproape 280 de angajați care lucrează la sediu s-au familiarizat deja cu atmosfera și cu spațiile gândite pentru un mod de lucru modern, colaborativ și adaptat realității muncii hibride. Sediul este situat la etajul 3 din U•Center 2, într-un spațiu dezvoltat de Forte Partners, într-o zonă centrală cu acces facil la mijloacele de transport în comun și cu Parcul Tineretului chiar vizavi.
„Suntem foarte mândri de mutarea în noul nostru sediu. Este un spațiu mult mai generos și mai modern, creat pentru a susține și încuraja colaborarea între noi. Am vizat un loc care să reflecte pasiunea noastră pentru frumusețe, oferind angajaților noștri un mediu care să îi inspire și care să fie dotat cu funcționalități de ultimă generație. Această schimbare subliniază angajamentul nostru față de bunăstarea colegilor noștri și viitorul companiei”, spune Magdalena Crîng, Directorul de HR al L’Oréal România.
„Ne bucurăm că o companie de talia L'Oréal a ales să închirieze spațiu în clădirea noastră U Center Faza 2 și ne-am dat seama rapid că abordarea lor față de principiile și obiectivele ESG pentru un spațiu durabil, sustenabil și eficient se potrivește perfect cu specificațiile noastre”, completează Daniela Marinescu, Head of Asset Management la Forte Partners.
Noul sediu L’Oréal România este organizat pe un singur nivel și are o suprafață totală de 4.194 mp, completată de 246 mp de terase, împărțite în patru zone exterioare. Spațiul îmbină estetica, sustenabilitatea, tehnologia și funcționalitatea, într-o abordare incluzivă care pune în centru experiența de zi cu zi a angajaților. Open space-ul este dispus pentru cele patru divizii ale companiei, iar pentru top management există doar trei birouri închise, în linie cu un mod de lucru transparent și conectat.
Designul și funcționalitățile au fost gândite pentru eficiență și wellbeing, cu accent pe calitatea mediului interior și flexibilitatea utilizării. Sediul include 44 de săli de meeting, dintre care două „silent rooms”, dedicate momentelor de concentrare și lucru individual, fără conversații. În plus, există 13 phone booths Framery, izolate fonic, cu iluminat și ventilație smart, pentru apeluri sau momente de concentrare.
În întregul spațiu, tehnologia este integrată discret, dar consistent: birouri ajustabile, încărcătoare wireless la fiecare birou, sonorizare sincronizată, dar și un sistem de iluminat smart Dynalite, care integrează controlul iluminării și al ventilației din aceleași panouri de comandă, pentru o utilizare mai intuitivă. Materialele folosite sunt sustenabile, iar mobilierul este ergonomic, pentru a susține confortul pe termen lung.
Spațiul include zone dedicate întâlnirilor informale și celebrărilor, precum și zone generoase cu plante care completează estetic și susțin calitatea aerului. Tot aici se regăsește și un spațiu pentru educație: L’Oréal Academy, unde divizia de produse profesionale organizează workshop-uri și training-uri pentru hairstyliștii parteneri. De asemenea, pentru wellbeing-ul echipei, sediul include și o salină.
Conceptul vizual pornește de la valorile companiei: frumusețea, oamenii și inovația, într-o perspectivă circulară și incluzivă. Principiul de organizare a fost adaptarea spațiului la munca hibridă, iar gradul de utilizare a spațiului este în prezent de aproximativ 80%, cu posibilitate de scalare pentru următorii cinci ani. Echipa responsabilă de design este ALLSPACE INTERIORS, o divizie a WORKSPACE STUDIO, sub coordonarea arhitectei Adriana Andrei.
„Proiectat pe baza principiilor designului incluziv, acest spațiu de lucru reușește să aducă oamenii împreună într-un ecosistem flexibil și sustenabil, centrat în jurul utilizatorului. Încurajează colaborarea și creează o experiență de brand de companie imersivă, conectând angajații și vizitatorii la valorile, identitatea și cultura L’Oréal, într-un mod autentic și profund uman”, a declarat Arh. Adriana Andrei, Arhitect coordonator al proiectului.
Prin această relocare, L’Oréal România își consolidează modul de lucru aliniat cu direcțiile L’Oréal Groupe: un spațiu care susține performanța prin grijă pentru oameni, eficiență și un design responsabil, gândit pentru prezent și pregătit pentru viitor.
De peste 115 ani, L’Oréal, liderul mondial în frumusețe, are un singur scop: să răspundă aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Misiunea noastră, „să creăm frumusețea care mișcă lumea”, definește modul în care abordăm frumusețea: ca fiind esențială, incluzivă, etică, generoasă și angajată în sustenabilitatea socială și de mediu. Cu un portofoliu vast de 37 de branduri internaționale și angajamente ambițioase de sustenabilitate prin programul L’Oréal for the Future, oferim fiecărei persoane, oriunde în lume, cele mai bune produse din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sincerității și responsabilității – celebrând frumusețea în toate formele sale.
Cu peste 90.000 de angajați implicați, o prezență echilibrată la nivel global și vânzări în toate canalele de distribuție (ecommerce, mass-market, magazine universale, farmacii, parfumerii, saloane de înfrumusețare, retail de brand și travel retail), Grupul a înregistrat în 2024 vânzări de 43,48 miliarde de euro. Cu 21 de centre de cercetare în 13 țări și o echipă dedicată de peste 4.000 de cercetători și 8.000 de specialiști digitali, L’Oréal este dedicat inventării viitorului frumuseții și consolidării poziției sale de Beauty Tech leader.
În 2025, L’Oréal Groupe a fost desemnată cea mai inovatoare companie din Europa de către revista Fortune, dintr-un total de 300 de companii din 21 de țări și 16 industrii.






























