Fondatorul bookblog.ro vrea sa ruleze 40 de campanii pe Facebook, anul acesta, cu Spada Digital

Un interviu cu Andrei Rosca (General Manager Spada Digital)

La inceputul lui 2006, dupa alte cateva antreprenoriate, Andrei Rosca fonda bookblog.ro, unul dintre cele mai de succes proiecte culturale din online-ul romanesc. Cinci ani mai tarziu, lui Rosca ii place, in continuare, antreprenoriatul. Atat de mult, incat s-a hotarat sa lanseze un nou business: Spada – agentie de social media. Semi-monopolul din social media romaneasca este unul dintre motivele pentru care Rosca, acum General Manager Spada, a pus bazele noii afaceri. Ce rezultate vrea sa obtina, ce le poate oferi companiilor si de ce mai era nevoie de inca o agentie de social media in Romania, aflati din interviul de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Related