Magazinele se “bat” in promotii pe portofelele romanilor

un reportaj de Alina Galeriu si Antonia Tucheac

Pret, plasament, produs, promovare. Si vanzare. Sau poate ar fi trebuit sa punem vanzarea cap de lista, pentru ca, si anul acesta, magazinele s-au dat peste cap ca sa demonstreze ca, de sarbatori, criza isi ia vacanta. Am dat o raita prin cateva dintre centrele comerciale bucurestene ca sa vedem live cum arata, la raft, eforturile de marketing ale unor branduri renumite de imbracaminte, incaltaminte, accesorii si decoratiuni.

Hainele imbraca… haine de sarbatoare

Pe la ora 11.00, in mijlocul saptamanii, in Bucuresti Mall, magazinul Debenhams, franciza lui Octavian Radu, omul de afaceri care detine holdingul RTC, era strabatut ocazional de cate un comparator. Nici mai aglomerat, nici mai gol decat alte magazine de imbracaminte, spatiul din Bucuresti Mall era presarat cu afise de reduceri. Cel mai des intalnit, “Megaday, reduceri de pana la 70%”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Sectiune



Related