Cu o cota cantitativa de 15,73% in primele 8 luni ale anului, Gerovital ramane lider de piata pe segmentul produse de ingrijire faciala

In intervalul ianuarie-august 2010, brandul  Gerovital a inregistrat, cumulat, o cota cantitativa de 15,73% in segmentul produselor de ingrijire a fetei, in crestere fata de perioada similara a lui 2009 si o cota valorica de 13,10%, mentinandu-se lider de piata.  Anul trecut, Gerovital a fost lider in volum, pe segmentul face care, cu o cota de 12,45%.

Campania de comunicare pentru gama Gerovital H3 Evolution, formata din zece produse care acopera toate nevoile tenului, care a fost lansata in martie a impulsionat vanzarile pentru toate produsele de ingrijire faciala aflate sub brandul Gerovital. Noua gama Gerovital H3 Evolution foloseste complexul revolutionar anti-imbatranire SOD-Tylagen-GP4G, care actioneaza la nivel celular pentru atenuarea ridurilor, regenerarea colagenului responsabil de elasticitatea pielii si reinnoirea energiei celulelor. Gama contine zece produse structurate pe doua grupe de varsta, a caror eficienta a fost testata senzorial si instrumental in cadrul Laboratoarelor Dermscan Franta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related