Vanzarile Praktiker - mai mici cu peste 14%

Criza economica si deprecierea leului in raport cu euro au facut ca Praktiker Romania sa aiba, in primul semestru al lui 2009, vanzari mai mici cu 14,3% fata de perioada similara din 2008, ajungand la putin peste 110 milioane de euro, de la aproximativ 129 milioane de euro, conform Mediafax.

“In primele sase luni ale anului, vanzarile si profiturile Praktiker au fost afectate semnificativ de criza globala, insa impactul recesiunii a variat de la o tara la alta”, conform reprezentantilor grupului german.

 Reprezentantii Praktiker apreciaza, insa, ca impactul negativ al miscarilor de pe pietele valutare din Polonia, Ungaria, Turcia si Ucraina, s-a atenuat usor in cel de-al doilea trimestru, datorita stabilitatii est-europene.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related