Studiu mediaTRUST: Vizibilitatea marcilor auto premium in media si publicitate pentru perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2013

Studiu mediaTRUST: Vizibilitatea marcilor auto premium in media si publicitate pentru perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2013

Potrivit unui raport de monitorizare a vizibilitatii marcilor auto premium in media si publicitate din Romania realizat de mediaTRUST, BMW, Audi si Mercedes sunt brandurile care au inregistrat cel mai mare numar de aparitii in perioada 1 ianuarie – 31 octombrie 2013. Raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 2.600.000 de reclame difuzate in intervalul de timp precizat, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale.

Evolutia vizibilitatii in media pentru top 3 branduri auto premium

Cele trei branduri germane de autoturisme au inregistrat in total 4.536 de materiale in presa scrisa si TV (1.802 pentru Mercedes-Benz, 1.692 pentru BMW, 1.024 pentru Audi) pentru perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2013.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Related