Angajatorul Anului: McDonald’s a angajat peste 1.000 de persoane in 2016

Angajatorul Anului: McDonald’s a angajat peste 1.000 de persoane in 2016
  • Peste 4000 de persoane lucreaza in cele 68 de restaurante din tara
  • Pachetul anual de salarii si beneficii oferit de de companie este de cel putin 30 000 lei
  • Peste 500 de angajati au fost promovati in 2016
  • Peste 1000 de tineri au fost pregatiti in „Scoala McDonald’s” in 2016

Restaurantele McDonald’s continua sa fie unul dintre cei mai mari angajatori privati din Romania, cu peste 1000 de noi angajari la finalul anului 2016. Compania, numita „Cel mai bun angajator” trei ani la rand conform studiului AON Hewitt, a marit in aprilie 2016 salariul de intrare cu 21%, astfel incat orice nou angajat cu norma intreaga este recompensat cu un pachet anual de salarii si beneficii de 30000 lei.

Aflat in top 10 angajatori privati, McDonald’s incurajeaza performanta si se concentreaza pe recompensarea angajatilor prin acordarea de bonusuri individuale si de echipa. Astfel, in urma rezultatelor foarte bune din acest an, peste 500 de angajati au fost promovati in pozitii superioare iar bonusurile acordate pentru performanta au crescut cu 15%.

Totodata, ca parte a procesului de pregatire profesionala continua si acreditare ca lucrator comercial oferit de companie tuturor angajatiilor, peste 1.000 de tineri au fost pregatiti in 2016. In total, in cei peste 20 de ani de activitate, peste 30 000 de persoane au urmat scoala McDonald’s, un sistem de training complex, care reuseste sa contribuie la formarea de abilitati si cunostinte extrem de necesare in domeniu. Importanta invatarii continue dar si impactul pe care sistemul McDonald’s il are asupra angajatilor au fost surprinse si in campania de comunicare Invat la McDonald’s. Lucrez la McDonald’s.

"1 din 5 angajati McDonald’s au peste 10 ani in companie. Adica 20% din cei 4.000 de angajati ne-au fost alaturi peste un deceniu - o mare mandrie dar si responsabilitate pentru noi. Un asemenea nivel de retentie este foarte greu de obtinut, mai ales intr-un sector destul de dificil din punct de vedere al fortei de munca, in care job-urile se schimba des. Loialitatea angajatilor nostri ne ambitioneaza si ne motiveaza sa mergem inainte. Ei sunt sufletul intregului business si adevarati ambasadori ai brandului McDonald’s in Romania si exact asta ne-am propus sa transmitem prin campania <Invat la McDonald’s. Lucrez la McDonald’s>", a declarat Daniel Boaje (Director General Premier Restaurants Romania).

 

Programele de recrutare McDonald’s in Romania sunt active pe tot parcursul anului, cu zeci de interviuri organizate in fiecare zi in cele 68 de restaurante din tara. Oricine este interesat de locurile de munca deschise poate vizita restaurantul preferat, urmari prezenta echipei de resurse umane la cele importante targuri de cariera sau vizita site-ul oficial. De asemenea, CV-urile pot fi lasate in restaurantele McDonald's sau poate fi trimis completand formularul online.

Diversitatea angajatilor este un punct cheie pentru sistemul McDonald’s. Tocmai de aceea, compania a pus bazele unui program de munca flexibil pentru studenti, dar care, in acelasi timp, recompenseaza angajatii cu 1, 3, 5, 10, 15 si 20 de ani vechime si ofera angajatilor parinti cadouri de sarbatori sau petreceri anuale pentru ei si copii. Nu in ultimul rand, dezvolta cariera angajatilor, oferind posibilitatea unui manager trainee ca in 2 ani sa conduca un restaurant McDonald’s.

McDonald’s in Romania este unul dintre primii si principalii sustinatori ai evolutiei economiei din ultimele doua decenii, timp in care a investit in Romania peste 800 de milioane lei si a contribuit constant la dezvoltarea mediului de afaceri prin intermediul celor 300 de parteneri locali.

Echipa McDonald’s este formata astazi din peste 4.000 de membri, iar programele de resurse umane dezvoltate i-au adus companiei, pentru al treilea an consecutiv, distinctia de cel mai bun angajator, conform AON Romania.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Related