Mirinda isi provoaca fanii sa intre in Batalia Aromelor

Mirinda isi provoaca fanii sa intre in Batalia Aromelor

Pepene sau Ananas? Asta e intrebarea! Mirinda isi provoaca fanii sa intre in Batalia Aromelor si sa aleaga gustul care le va zapaci iremediabil simturile si le va mirindifica(*) viata de zi cu zi.

Pana la finalul lunii martie, fanii Mirinda pot decide daca #suntpepene sau #suntananas pe platforma mirinda.ro, precum si pe toate celelalte canale de comunicare ale brandului. Acestia pot alege aroma preferata participand la provocarile de pe pagina de Facebook Mirinda Romania, dar si la actiunile de sampling care vor avea loc in intreaga tara si care vor fi anuntate pe mirinda.ro.

Astfel, incepand cu acest an, un nou sortiment, ales dintre Pepene sau Ananas, va completa gama Mirinda si va inspira fanii sa se aventureze intr-o experienta senzoriala completa, sa iasa din zona de confort si sa se incarce cu un boost de entuziasm si ghidusie.

Cu doua personalitati bine conturate, cele doua noi arome vor fi reprezentate de fratii Cristi si Vlad Munteanu, doi dintre cei mai cunoscuti vloggeri ai momentului. Astfel, batalia se da intre tabara #suntananas, condusa de Cristi, care ii reuneste pe romanticii care viseaza cu ochii deschisi la calatorii si experiente noi, versus tabara #suntpepene, condusa de Vlad si care ii aduna laolalta pe cei cu atitudine, pentru care increderea in sine e naturala si competitiile un nou prilej de a fi fruntasi.

"A-ti zapaci simturile cu Mirinda a inceput sa devina o expresie de sine statatoare pentru a descrie o stare completa de entuziasm, spontaneitate, curiozitate si indrazneala. Batalia Aromelor, noua campanie Mirinda, este printre putinele campanii care invita fanii sa se implice si sa intervina asupra brandului pe care il apreciaza si in care cred. Practic, lor li se ofera ocazia de a decide care va fi noua aroma pe care o doresc in portofoliul Mirinda – Pepene sau Ananas. Ne bucuram ca ii vom avea alaturi pe fratii Vlad si Cristi Munteanu, ce descriu perfect spiritul acestei competitii. Sa castige cel mai tenace!", a declarat Diana Lupescu, (Brand Manager CSD Flavours).

(*) mirindifica = a transforma un moment, o persoana sau o activitate intr-un eveniment vibrant, distractiv, plin de entuziasm, de ghidusii, care molipseste prin vitalitate si culoare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related