Primele subscrise de Groupama Asigurări au crescut cu 9,3% în primul semestru al anului. Liniile Viață, CASCO și Property, printre cele mai performante

Primele subscrise de Groupama Asigurări au crescut cu 9,3% în primul semestru al anului. Liniile Viață, CASCO și Property, printre cele mai performante

Groupama Asigurări a înregistrat creșteri pe toate liniile de business în primul semestru al anului, ajungând la un volum total al primelor brute subscrise de 504 milioane lei, mai mare cu 9,3% față de aceeași perioadă a anului trecut. Evolutia rezultatelor companiei in aceasta prima jumatate de an reconfirma poziția de top a Groupama Asigurări pe piața asigurărilor, cât și angajamentul companiei față de creșterea sustenabilă prin performanță.

 

Rezultatele obținute de Groupama Asigurări în prima jumătate a anului validează performanța companiei intr-o piață tot mai competitiva. Ele sunt cu atât mai relevante cu cât perioada la care ne raportăm a venit cu numeroase provocări, precum fenomenele meteo extreme din perioada iunie-iulie și impactul reducerii tarifelor RCA anul trecut, pe care am continuat să îl resimțim. Rămânem fideli strategiei de dezvoltare centrată pe nevoile clientului, prin produse adaptate și simplificate, astfel încât să le oferim continuitate atunci când au cea mai mare nevoie si demonstrând că suntem un partener de încredere”, a declarat François Coste (CEO Groupama Asigurări).

 

Atât asigurările de viață, cât și cele non-viață au avut un avans important în primele șase luni ale anului. Astfel, linia asigurărilor de viață a avut o creștere semnificativă, de 20%,  față de aceeași perioadă a anului 2017, ajungând la 21 milioane lei.

În ceea ce privește asigurările non-viață, pe linia de Sănătate și accidente, precum și Alte asigurări non-viață creşterile sunt de două cifre (+15%, respectiv +17%), confirmând astfel potențialul ridicat. În total, valoarea primelor brute subscrise în zona asigurărilor non-viață a ajuns la 483 milioane lei, în creștere cu 9% față de aceeași perioadă a anului 2017.

Creșteri semnificative au fost ȋnregistrate şi de segmentele Casco și Property. Astfel, primele pe segmentul CASCO s-au majorat cu 9%, creșterea fiind susținută si de înmatriculările de mașini noi. În același timp, asigurările Property (fără Agro) își continuă dinamica pozitivă (+8% comparativ cu anul trecut), atingând valoarea de 82 milioane lei, ca urmare a creșterii semnificative atât pe segmentul companiilor cât și pe cel al persoanelor fizice.

De asemenea rezultatele in termeni de profitabilitate sunt in linie cu obiectivele stabilite pentru anul in curs.

Groupama Asigurări ȋşi va continua strategia orientată către client, vizând o creștere profitabilă în mod sustenabil, având la bază valorile pe care ȋşi desfăşoară activitatea de zi cu zi: proximitate, solidaritate, responsabilitate și performanță.

De asemenea, în prima jumătate a anului, Groupama Asigurări a lansat o serie de proiecte și parteneriate realizate în spiritul viziunii companiei, care pune nevoile clienților în centrul activității. Astfel, clienții persoane fizice au acum posibilitatea de a notifica online daunele printr-un sistem rapid și simplu de utilizat, care aduce flexibilitate și economie de timp pentru clienți, în condițiile în care pentru automatizarea procesului de avizare este utilizat un robot software. De asemenea, companiile care ȋncheie o asigurare de Incendiu și Alte Calamități sau o asigurare a Afacerilor Mici și Mijlocii, beneficiază de facilitatea de autoconstatare, ȋn valoare maximă de 10.000 lei, serviciul minimizând astfel timpul necesar pentru avizarea daunelor. Mai mult, alături de Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) am lansat Carta Alba a Turismului, primul studiu realizat la nivel național care prezintă situația turismului din România prin identificarea principalelor caracteristici, riscuri, vulnerabilități și oportunități din cadrul acestui sector.

În plus, începând cu luna iulie, Groupama Asigurări a devenit asigurătorul oficial al Echipei Naționale de Rugby, semnând un parteneriat pe 3 ani, perioadă în care Stejarii, vor putea să se concentreze pe lucrul care este cu adevărat important, performanța.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related