Anil V. Pillai, expert în neuromarketing: “Amintirile noastre sunt cheia deciziilor de cumpărare”

Anil V. Pillai, expert în neuromarketing: “Amintirile noastre sunt cheia deciziilor de cumpărare”

Unul dintre cei mai cunoscuți experți în neuromarketing și consumer experience, Anil Pillai, vine în România pentru a susține primul masterclass în domeniu, dedicat profesioniștilor în marketing și comunicare. În perioada 21- 22 noiembrie, Anil va susține alături de Ana Iorga, fondatorul Buyer Brain, un curs care își propune să aducă neuromarketingul mai aproape de cei care implementează strategiile de marketing și comunicare în companii. Potrivit acestuia, comunicatorii trebuie să își dobândească reflexul de a gândi strategic atunci când au ca responsabilitate proziționarea unui produs și să țină cont de unul dintre principiile importante ale neuromarketingului:

“Experiența este o funcție a memoriei cumulative. Amintirile noastre sunt cheia deciziei de cumpărare. Un brand care lasă o amintire pozitivă va avea mereu un efect de halo în procesul de cumpărare și recomandare. Acesta este motivul pentru care îmbunătițirea experienței este cheia achiziției”, spune expertul indian, cunoscut pentru campaniile sale de consumer experience create pentru firmele din topul Forbes 500.

 

Pe parcursul a două zile de training, cei doi lectori vor experimenta noile tehnici de relaționare cu consumatorii și vor prezenta studii de caz care vor ajuta participanții să înțeleagă rolul neuromarketing-ului în crearea unor brand-uri puternice. Experiența internațională a lui Anil V. Pillai va fi susținută de metodele de cercetare pe care Ana Iorga le va defini în cadul cursului.

Una dintre temele propuse de traineri se referă la modul în care comunicăm contextual, iar consumatorul trece prin filtrul emoților orice decizie pe care o ia atunci când trebuie să facă o alegere de cumpărare. Potrivit lui Anil, un factor important care generează decizia de cumpărare este frica.

“Frica este un răspuns primar care guvernează reacțiile oricărui consumator, indiferent de domeniul în care ne aflăm. Acest sentiment vine din senzația de amenințare a integrității fizice sau psihice a persoanei. Dorința de a evita această potențială durere sau emoție negativă îi face pe oameni să ia decizii. Brandurile a căror achiziție presupune efort, consum de timp sau depășirea unor dificultăți vor fi evitate de publicul lor și cu siguranță nu vor beneficia de recomandări”, susține expertul.

 

Spectrul emoțiilor care dictează procesul decizional este unul destul de larg, iar cei doi traineri se vor apleca asupra lor în cele două zile de desfășurare a masterclass-ului. Un alt exemplu pe care îl da Anil Pillai este cel al cumpărătorului indecis. Cel care se află în fața unui raft cu același tip de produse fără să aibă o legătură emoțională cu vreunul dintre ele va alege în funcție de brandul care îi satisface nevoia imediată și anume prețul sau ambalajul. Aceștia sunt cumpătorii grăbiți, care intră și ies din magazine fără a da o importanță produsului pe care îl cumpără.

Masterclass-ul de neuromarketing și customer experience este organizat de agenția de training Cursuri Creative și se adresează profesionștilor cu experiență în domeniu care doresc să își îmbunătățească eficiența campaniilor de marketing și comunicare. Cursul este realizat cu o structură interactivă, menită să ofere informații personalizate participanților. Înscrierile se pot face pe pagina de curs sau la adresa de email [email protected] și la telefon 0743183353.

Până pe 1 octombrie participanții beneficiază de o reducere a costului de participare de 25%.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related