[Istorii de brand] Bucur Obor, un mix special de București

[Istorii de brand] Bucur Obor, un mix special de București

Afaceri de familie, firme mici sau branduri cunoscute, mercerie, tesaturi, metraje, geamuri & oglinzi, galanterie, marochinarie, bijuterii, haine, cărți. In Bucur Obor sunt 260 magazine, intr-un mix special. Iar diversitatea se vede și printre cumpărători: bătrâni fideli care cumpără aici de zeci de ani și tineri atrași de o nostalgie ciudată.  

Bucur Obor si-a deschis portile in anul 1975 și a fost privatizat în 1991. Dupa 45 de ani de activitate, 29 de ani de la privatizare si multe schimbari (sociale, economice, in obiceiurile consumatorilor), complexul comercial cu de toate e inca aici si are un farmec aparte. Echipa de marketing a companiei, alături de Teodora Jors, creative partner Bonnie & clyde, agenția care a făcut rebrandingul, povestesc mai jos despre evoluția identitară Bucur Obor. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related