Glovo, disponibil în două noi orașe

Glovo, disponibil în două noi orașe

Glovo își continuă expansiunea locală și devine disponibil în două noi orașe, Zalău și Roman. Începând de astăzi, locuitorii acestor orașe vor putea folosi aplicația de servicii de livrare rapidă pentru a cumpăra, primi sau trimite orice produs, din și în perimetrul orașelor în care se află. 

Odată cu aceste lansări, serviciul Glovo devine disponibil în 32 de orașe din România, printre care se numără București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu și alte capitale de județ.

 

„Ne bucurăm să adăugăm orașele Zalău și Roman pe harta Glovo și suntem mândri să-i avem alături pe partenerii noștri de la Kaufland și KFC. În perioada următoare, ne-am propus să creștem numărul curierilor din aceste noi orașe și să adăugăm în aplicație cât mai mulți parteneri locali, de la restaurante, florării și pet shop-uri până la magazine de cosmetice, librării și nu numai.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

 

Aplicația Glovo cuprinde categorii predefinite care pot fi selectate de utilizatori în funcție de nevoile lor: Mâncare, Supermarket, Livrare rapidă, Farmacie sau Magazine. Acestor categorii, care apar pe măsură ce noi parteneri sunt adăugați în aplicație, li se adaugă și butonul „Orice”, pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a comanda produse sau articole disponibile în orașul lor, dar care nu se află în categoriile predefinite.

De la lansarea din mai 2018 și până în prezent, 26 milioane de produse au fost comandate prin intermediul aplicației de livrare rapidă Glovo, cele mai multe fiind plasate în categoriile restaurante, supermarket și curierat.

Cum funcționează aplicația Glovo?

  • Descarcă (gratuit) Glovo de pe Google Play sau App Store și creează-ți cont
  • Deschide aplicația pentru a vedea ce poți comanda în zona ta
  • Alege o categorie dintre cele predefinite sau folosește butonul „Orice”
  • Odată ce ai plasat comanda, poți vedea în ce stadiu se află, iar după ce curierul a preluat-o, îl poți urmări în timp real până ajunge la tine
  • Pe mail-ul cu care ți-ai creat contul vei primi confirmarea comenzii și alte informații 
  • Doar în timpul livrării, poți contacta curierul Glovo pentru nelămuriri sau informații
  • Poți plăti cu cardul direct în aplicație sau cash la livrare
  • Oferă un rating atât magazinului/restaurantului de la care ai comandat, cât și curierului
  • După finalizarea comenzii, găsești pe mail confirmarea și detaliile livrării
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related