Arçelik, pe locul 13 în topul companiilor care creează un impact pozitiv în societate și asupra mediului

Arçelik, pe locul 13 în topul companiilor care creează un impact pozitiv în societate și asupra mediului

Compania Arçelik, care deține 12 branduri de electrocasnice de top, printre care Arctic, Beko și Grundig, cu afaceri în aproape 150 de țări din întreaga lume, s-a clasat pe locul 13 în Top 150 Companii de Impact din 2021, realizat de prestigioasa revistă Real Leaders.

Distincțiile The Real Leaders 150 Top Impact Companies recunosc organizațiile care au un impact social, pozitiv asupra mediului și contribuie activ la dezvoltarea unei lumi mai bune. Adoptarea sustenabilității ca model de afaceri, împreună cu viziunea „Respecting the World, Respected Worldwide” i-a permis companiei Arçelik intrarea pe o poziție superioară în acest clasament.

Respectând principiile unei dezvoltări durabile, în concordanță cu obiectivele ONU, Arçelik își concentrează atenția atât asupra viitorului, a Planetei și a nevoilor oamenilor, cât și asupra propriilor afaceri. Compania consideră că ar trebui făcuți pași importanți în direcția depășirii comportamentelor și obiceiurilor actuale, dar și a modului în care oamenii gândesc sau privesc ca fiind imposibil azi.

Suntem onorați să primim acest premiu și să fim recunoscuți pentru misiunea noastră de a aduce un impact pozitiv, prin crearea de tehnologii care îmbunătățesc viitorul. Am fost desemnați „Lider în industrie” în categoria de bunuri de uz casnic pentru al 2-lea an consecutiv, în Dow Jones Sustainability Index 2020 și am devenit neutri din punct de vedere al emisiilor de carbon, în producția globală, în 2019 și 2020, cu propriile credite de carbon. Obiectivele noastre de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră pentru 2030 sunt aprobate de Science Based Targets Initiative (SBTi), în conformitate cu obiectivul Acordului de la Paris. Fiind printre liderii companiilor cu tranziții către emisii reduse de carbon, ne dovedim angajamentul de a construi un viitor sustenabil, lăsând știința să ne dicteze acțiunile. Vom continua să contribuim la protejarea planetei noastre și să îi încurajăm și pe alții să ducă o viață cât mai sustenabilă”, a declarat Hakan Bulgurlu, CEO Arçelik.

„Facem parte dintr-un Grup care a integrat sustenabilitatea ca parte esențială în modelul de business și considerăm că o dezvoltareeconomică durabilă nu poate avea loc fără o utilizare rațională a resurselor și respect față de mediu. Ca lideri pe piața electrocasnicelor din România, ne-am asumat misiunea de a crea valoare prin integrarea sustenabilității în modelul nostru business, iar fabrica Arctic de la Ulmi, una dintre cele mai moderne facilități de producție din Europa, susține acest angajament. Construită pe principiile Industry 4.0, unitatea de producție contribuie activ la lupta împotriva schimbărilor climatice, fiind axată pe soluții economice circulare și utilizarea eficientă a resurselor. Totodată, vom continua să investim activ în zona de cercetare pentru a dezvolta produse, tehnologii și sisteme moderne de management care susțin utilizarea eficientă a resurselor”, a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.

Real Leaders este cea mai importantă revistă internațională destinată afacerilor și leadership-ului sustenabil și servește o comunitate de oameni vizionari. Misiunea sa este de a inspira liderii să fie mai buni, să contribuie activ la dezvoltarea unei lumi sustenabile. Real Leaders este certificată B-Corp și semnatară în Pactul Global al Națiunilor Unite (un avocat pentru atingerea obiectivelor globale pentru dezvoltare durabilă).

Real Leaders îndeamnă liderii să prospere în noua economie și să inspire viitorul.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related