Enel, inclusă pentru al doilea an consecutiv în indexul Bloomberg al egalității de gen

Enel, inclusă pentru al doilea an consecutiv în indexul Bloomberg al egalității de gen
  • Enel și filiala sa spaniolă Endesa sunt printre cele 380 de companii apreciate de Bloomberg pentru angajamentul și transparența lor în ceea ce privește incluziunea de gen 
  • Enel a obținut un scor cu 17% mai mare decât punctajul mediu al componentelor indicelui 

Enel a fost inclusă pentru al doilea an consecutiv în Indexul Bloomberg al Egalității de Gen (GEI), fiind în topul celor 380 de companii din 44 de țări, din aproape 11.700 de afaceri listate la bursă, evaluate în funcție de comunicarea și îndeplinirea inițiativelor de egalitate de gen. Subsidiara spaniolă a Enel, Endesa, a fost și ea inclusă în index.

 

„Includerea Enel în Indexul Bloomberg al Egalității de Gen pentru al doilea an consecutiv a demonstrat că principiul diversității de gen, pe care îl integrăm în operațiunile noastre zilnice la nivel global, contribuie la construirea unei valori pe termen lung pentru toate părțile interesate și, prin urmare, este un factor cheie al modelului nostru de afaceri sustenabil", a declarat Guido Stratta, Head of People and Organization, Enel. „Promovarea diversității și incluziunii oferă companiilor oportunitatea de a inova, de a stimula implicarea oamenilor și de a lăsa creativitatea și pasiunile să se dezvolte în linie cu valorile companiei".

 

Prin raportarea indicatorilor privind modul în care fiecare afacere promovează egalitatea de gen, folosind formatul GEI, companiile incluse în ediția 2021 și-au asumat angajamentul de a oferi o perspectivă completă asupra investițiilor în această direcție la locul de muncă și în comunitățile în care își desfășoară activitatea, setând așteptări înalte și pentru alte companii din aceleași industrii, pe cei cinci piloni evaluați: promovarea femeilor în funcții de conducere și la angajare; egalitate în ceea ce privește remunerarea persoanelor, indiferent de gen; cultură incluzivă; politicile de hărțuire sexuală; implicarea în susținerea femeilor.

Enel a fost inclusă în indice ca urmare a înregistrării unui punctaj ce depășește pragul stabilit de Bloomberg, reflectând o bună comunicare și o performanță ridicată pe toți cei cinci piloni analizați. În mod particular, includerea Enel în indicele GEI al Bloomberg se datorează practicilor sale de promovare a femeilor în Consiliul de Administrație, în funcții de conducere și în rândul noilor angajați, contribuind la remunerarea egală și la crearea de beneficii sociale și soluții pentru echilibrul dintre viața profesională și cea personală pentru toți angajații săi. În plus, angajamentul Enel de a preveni hărțuirea sexuală la locul de muncă a primit recunoaștere specială în ediția din acest an. Cele mai bune practici inovatoare privind diversitatea de gen implementate au permis Enel să atingă o performanță globală cu 17% mai mare decât scorul mediu al componentelor indicelui.

Poziția de lider a Enel din punct de vedere al sustenabilității este recunoscută global prin includerea Grupului într-o serie de indicatori și topuri recunoscute, precum Indicele Global și European de Sustenabilitate Dow Jones, Indicele MSCI ESG Leaders, seria FTSE4Good Index, Lista A pentru schimbări climatice a CDP, Indicele Euronext Vigeo-Eiris 120, Indexul STOXX Global ESG Leaders, Scorul ISS “Prime”, TOP 100 al Indicelui Refinitiv pentru Diversitate și Incluziune, Topul European al Equileap pentru Egalitate de Gen, Indicele ECPI și Indicele de Bună Practică al Thomson Reuters/S-Network ESG.

Grupul atrage din ce în ce mai mult atenția Investitorilor Responsabili Social, a căror participație în companie este în continuă creștere, reprezentând aproximativ 13,4% din capitalul social al Enel, dublu față de 2014. Această creștere, dublată de accentuarea importanței aspectelor non-financiare în crearea de valoare pe termen lung, reflectă consolidarea conducerii globale a Enel în domeniul sustenabilității.

Instoricul îndelungat al Enel în ceea ce privește includerea în cei mai importanți indici de sustenabilitate din lume este susținut de implementarea unui model de afaceri sustenabil și inovator, care creează valoare atât pentru companie, cât și pentru societate. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related