Glovo lansează programul „Angajamentul pentru curieri” - o serie de inițiative pentru a îmbunătăți experiența curierilor care livrează prin intermediul platformei

Glovo lansează programul „Angajamentul pentru curieri” - o serie de inițiative pentru a îmbunătăți experiența curierilor care livrează prin intermediul platformei

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, anunță lansarea programului „Angajamentul pentru curieri” în România. Acest program reprezintă o serie de inițiative menite să îmbunătățească experiența curierilor care livrează prin intermediul platformei Glovo.

Pentru a spori protecția în trafic a curierilor care colaborează cu aplicația, Glovo va pune la dispoziția acestora cursuri de siguranță rutieră. Astfel, împreună cu furnizori acreditați, Glovo va organiza periodic aceste acțiuni de conștientizare. Potrivit reprezentanților companiei, peste 80% din totalul curierilor activi din România vor participa la cursurile de siguranță rutieră până la sfârșitul anului 2023.

Seria de cursuri reprezintă unul dintre elemente-cheie ale programului “Angajamentul pentru curieri”, iar aproximativ 10% dintre toți curierii care beneficiază de program la nivel global au participat la sesiunile de siguranță rutieră, reușind astfel să reducă incidentele în trafic. Mai mult, Glovo a introdus butonul SOS în aplicația pentru curieri, oferind acestora un instrument ușor de utilizat pentru a solicita ajutor și de a notifica autoritățile în situații de urgență.

Pentru a ajuta curierii să-și dezvolte abilitățile și să fructifice noi oportunități, Glovo va oferi tuturor curierilor activi acces gratuit la platforma digitală G-learning, unde pot alege dintre peste 65 de cursuri online disponibile în domenii precum: marketing, fotografie, limbă engleză, IT, management sau dezvoltare personală și profesională. Mai mult de un sfert dintre aceste cursuri online sunt disponibile în limba română.

Ca parte a angajamentului său de a spori beneficiile disponibile pentru curieri, compania inițiază programul Glovo Club, dezvoltând constant parteneriate pentru a oferi acces la reduceri suplimentare curierilori. Astfel, aceștia vor se vor putea bucura de promoții speciale la restaurante, piese auto, service pentru mașini, consultanță financiară și antreprenoriat.

Începând cu această săptămână, Glovo lansează și Delivery Guru, un program de loialitate care își propune să recunoască eforturile celor mai activi curieri de pe platformă.

Odată cu lansarea programului <<Angajamentul pentru curieri>> ne propunem să îmbunătățim experiența tuturor curierilor care folosesc aplicația noastră. Oportunitățile pe care le punem la dispoziție astăzi pentru curieri sunt doar primul pas al proiectului, iar misiunea noastră este să continuăm să dezvoltăm „Angajamentul pentru curieri”, adăugând constant noi beneficii.”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo pentru România și Moldova.

În urmă cu mai bine de un an, Glovo a lansat „Angajamentul pentru curieri” (The Couriers Pledge) în unele dintre țările în care activează platforma. De la lansarea sa globală în octombrie 2021, peste 22.000 de curieri din Polonia, Maroc, Georgia, Kazahstan, Croația, Muntenegru, Bosnia și Herțegovina, Ghana, Kenya, Kârgâzstan, Serbia, Slovenia și Bulgaria beneficiază deja de program, reprezentând aproape un sfert (32%) din toți curierii înregistrați în platforma Glovo la nivel global. Glovo vizează să implementeze “Angajamentul pentru curieri” în toate țările în care operează până la sfârșitul anului 2023.

Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related