PAUL readuce în brutăriile sale cea mai populară ofertă, iar cu ocazia asta lansează în premieră un nou sortiment de croissant

PAUL readuce în brutăriile sale cea mai populară ofertă, iar cu ocazia asta lansează în premieră un nou sortiment de croissant

PAUL lansează  în brutăriile sale una dintre cele mai populare promoții la 7 sortimente de croissante din meniu: până la finalul lunii martie, la oricare două croissante achiziționate, clienții îl primesc pe al treilea din partea casei. Cu ocazia lansării ofertei de 2+1 la gama de croissante, PAUL completează meniul cu noi sortimente de produse sărate și dulci, potrivite pentru fiecare moment. Noutatea din meniu este Croissantul Caramel Salé, cu umplutură de cremă de patiserie cu caramel sărat. În plus, PAUL reintroduce și o variantă sărată a produsului de origine franțuzească – Croissant au Thon, cu ton și ou fiert.

Croissantul este unul dintre cele mai populare produse din brutăriile PAUL, fiind cunoscut pentru textura sa aerată și pufoasă. Deși este un produs consumat de regulă alături de o cafea, PAUL reinterpretează delicatesa franțuzească într-o gamă variată de sortimente care au la bază ingrediente rafinate, astfel încât ea să fie potrivită în orice moment, fie că vorbim despre o plimbare în aer liber, o întâlnire romantică sau o masă în familie – Pourquoi pas?

PAUL își invită clienții la un extra răsfăț dulce sau sărat, pentru momentele speciale din viețile lor.

PAUL pune la dispoziție o selecție de croissante potrivite pentru orice gust și preferință, în două colecții de dulce și sărat - Collection Sucrée și Collection Salée.

Pentru iubitorii de deserturi, brutăriile PAUL lansează în ediție limitată Croissant Caramel Salé, o delicatesă ce îmbină armonios cele două gusturi de dulce și sărat, prin crema de patiserie cu caramel sărat și toppingul de caramel. Colecția se remarcă și prin alte două deserturi irezistibile:  Croissant Pistache Chocolat, cu cremă de ciocolată și fistic, Croissant Crème et Framboise, cu cremă de patiserie și zmeură.

Clienții care preferă o gustare sărată, pot alege din cele 4 sortimente puse la dispoziție în Collection Salée: Croissant Chèvre Graines, cu semințe, brânză de capră, roșii uscate și rucola, Croissant Jambon Fromage, cu șuncă și Emmentaler și Croissant Saumon, cu cremă de brânză și somon afumat. În cadrul colecției, PAUL readuce în meniu și sortimentul de Croissant au Thon, cu ton și ou fiert.

Campania 2+1 din partea casei la sortimentele de croissante este disponibilă în toate brutăriile PAUL din Bucureşti și Constanţa, inclusiv în cele de tip chariot, până la sfârșitul lunii martie 2023. Comenzile online pot fi solicitate la [email protected]

Cu o tradiție de peste 130 de ani, PAUL definește arta brutăriei franțuzești, fiind renumit pentru rafinamentul și calitatea produselor servite zilnic în aproape 800 de brutării deschise în întreaga lume.

Istoria PAUL începe în Franța, încă din 1889, cu o brutărie și patiserie de familie. Produsele păstrează și transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franțuzesc: gourmet și sofisticat, dar în același timp tradițional și atemporal. Rețetele unice cu ingrediente atent selecționate sunt elementele care constituie identitatea mărcii PAUL.

În România, lanțul de brutării PAUL este prezent începând cu anul 2008 și deține actualmente 14 brutării. Acestea se găsesc în București (Dorobanți, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake) și Constanța (City Park Mall). În București există și locații de tip chariot amplasate în București Mall, Bucharest One, Băneasa Shopping City, Sun Plaza și Plaza România.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related