Elevii hotărâți să transforme lumea prin inovație mai au la dispoziție doar o săptămână pentru a se înscrie în competiția Solve For Tomorrow

Elevii hotărâți să transforme lumea prin inovație mai au la dispoziție doar o săptămână pentru a se înscrie în competiția Solve For Tomorrow

Timpul se scurge rapid – a mai rămas doar o săptămână până când se încheie perioada de înscriere în cea de-a treia ediție a competiției Solve for Tomorrow. Elevii cu vârste între 16 și 18 ani sunt așteptați să se alăture competiției organizate de Samsung Electronics România și să-și aducă ideile inovatoare în lumina reflectoarelor.

Prima etapă a competiției ideilor pentru viitor se apropie de final, astfel că tinerii hotărâți să schimbe lumea cu ideile lor sunt invitați să-și înscrie proiectele, singuri sau împreună cu alți 4 prieteni, completând formularul disponibil pe site până pe 10 noiembrie inclusiv.

Desfășurată în parteneriat cu Junior Achievement România, organizație non-profit internațională, și cu sprijinul Google România și Impact Hub Bucharest, competiția Solve for Tomorrow are obiectivul de a îmbina tehnologia, educația și creativitate cu soluțiile eficiente și sustenabile, pentru a încuraja un număr cât mai mare de elevi să identifice soluții inovatoare pentru a rezolve diverse probleme pe care aceștia le identifică în comunitățile din care fac parte.

În cadrul programului, tinerii își pot aduce la viață ideile inovatoare cu ajutorul sesiunilor de mentorat și al cursurilor de Sustainable Design Thinking, organizate de Samsung Electronics România și Junior Achievement România, devenind astfel creatorii unor soluții menite să contribuie la construirea unui viitor mai bun pentru comunitate.

 

Cum se pot înscrie elevii?

În competiție se pot înscrie toți elevii din România cu vârste între 16 și 18 ani, direct pe platforma samsung.com/ro/solvefortomorrow. Sunt așteptate proiecte până la data de 10 noiembrie, în cadrul celor patru categorii ale competiției:

  1. Mediu Înconjurător
  2. Diversitate și Incluziune Socială
  3. Educație
  4. Dezvoltare Durabilă.

Competiția națională Solve for Tomorrow este formată din două etape:

  • Etapa I – elevii se pot înscrie individual sau în echipe de până la 5 membri, indiferent de studii sau calificări. După încheierea perioadei de înscriere, membrii juriului vor selecta 25 de idei.
  • Etapa a II-a – elevii selectați în etapa a doua vor avea acces la workshop-uri și sesiuni de mentorat, menite să îi ajute să își dezvolte ideile inovatoare care au potențialul de a rezolva diverse provocări cu care societatea se confruntă.

 

Calendarul competiției:

Etapa I:  Perioada de înscriere: 26 septembrie – 10 noiembrie 2023

Etapa II:

  • Jurizarea proiectelor înscrise: 13 - 17 noiembrie 2023
  • Anunțarea participanților selectați pentru etapa a II-a, pe site-ul competiției: 20 noiembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de Sustainable Design Thinking: 27 noiembrie – 14 decembrie 2023
  • Participanții lucrează la dezvoltarea ideilor înscrise în competiție: 28 noiembrie – 20 decembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de antreprenoriat: 15 - 22 ianuarie 2024
  • Desfășurarea sesiunilor de mentorat. Sesiunea I (11-15 decembrie 2023) | Sesiunea II (29 ianuarie – 7 februarie 2024)
  • Eveniment Demo Day: 22 februarie 2024
  • Finala competiției: 29 februarie 2024

 

Premiile oferite:

  • Locul I – câștigătorul sau fiecare membru al echipei câștigătoare va primi câte un telefon Samsung Galaxy Z Flip5 256GB. În plus, câștigătorul sau echipa câștigătoare va beneficia de o vizită la biroul Google România, în cadrul căreia va beneficia de o sesiune de Q&A cu reprezentanții companiei, în vederea obținerii de informații cu ajutorul cărora să-și poată continua dezvoltarea ideii după finalizarea Competiției.
  • Locul II – câștigătorul sau fiecare membru al echipei câștigătoare va primi câte un telefon Samsung Galaxy S23 256GB. În plus, câștigătorul sau echipa câștigătoare va beneficia de un training online susținut de un trainer certificat Google.
  • Locul III – câștigătorul sau fiecare membru al echipei câștigătoare va primi câte un ceas Samsung Galaxy Watch6 clasic. În plus, câștigătorul sau echipa câștigătoare va beneficia de un training online susținut de un trainer certificat Google.

Premii speciale oferite:

  • Popularity Award – se acordă unui singur participant, pe baza voturilor celorlalți participanți în cea de-a doua etapă a competiției – 1 telefon Samsung Galaxy A54, 256GB. În plus, câștigătorul va beneficia de un training online susținut de un trainer certificat Google.
  • Social Ambassador Award – se acordă participantului cu cele mai multe postări despre competiție publicate pe conturile sale de social media pe perioada desfășurării Competiției, folosind #SFT_Romania_2023, #SFTRO23 – 1 Samsung Galaxy Tab S9 11”. În plus, câștigătorul va beneficia de un training online susținut de un trainer certificat Google.
  • Best Teacher – se acordă celui mai implicat profesor coordonator, care își ajută echipa motivând-o și care va arăta abilități de conducere, fiind un adevărat lider de echipă – 1 videoproiector The Freestyle Gen2 și 1 Galaxy Buds2 PRO. În plus, câștigătorul va beneficia de un training online susținut de un trainer certificat Google.

Lansat în 2010, Solve for Tomorrow este o competiție unică prin care se încurajează gândirea inovatoare, munca în echipă și dezvoltarea unor idei de inovare socială care rezolvă cele mai urgente probleme ale comunității. Solve for Tomorrow este organizată în aproximativ 23 de țări din întreaga lume, cu peste 1,8 milioane de studenți participanți. În acest timp, competiției Solve for Tomorrow i s-au alăturat mii de studenți, profesori și părți interesate din întreaga lume, cultivând mereu un spirit de invenție și creativitate în școlile și comunitățile în care operează.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor purtabile, a tabletelor, electrocasnicelor, a sistemelor de rețea, a sistemelor LSI și a soluțiilor LED. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la news.samsung.com.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related