[HR Trends] Irina Filip: Întâlnesc în discuțiile cu candidații expresia "Pot să fac orice activitate", iar atunci când cauți "orice" sunt șanse mici să găsești ceva concret

[HR Trends] Irina Filip: Întâlnesc în discuțiile cu candidații expresia "Pot să fac orice activitate", iar atunci când cauți "orice" sunt șanse mici să găsești ceva concret
Irina Filip / Credit foto: Petru Șoșa

Angajații nu vor doar beneficii materiale, ci caută organizații cu valori clare și o cultură incluzivă, care le susține dezvoltarea, observă Irina Filip, consultant în recrutare și fondatoare FHR.

Liderii trebuie să se implice activ în crearea unei culturi bazate pe transparență, respect și oportunități, promovând constant brandul de angajator într-un mod autentic, spune Irina. Doar prin construirea unei culturi organizaționale puternice și comunicarea sinceră, companiile își pot asigura reputația de angajatori de top și pot atrage angajații potriviți.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related