Networking-ul este baza campaniei de promovare

un interviu cu Ana Maria Mihaila si Vasile Mihaila (Managing Partners, BNI Romania)

Sa faci cu adevarat networking nu este la indemana oricui si este un proces pe care il inveti intr-o viata. Niciodata nu stii tot sau suficient de mult. M-am intalnit cu Ana Maria Mihaila si Vasile Mihaila, Managing Partnerii companiei BNI Romania (Business Networking Internatinal), pentru a afla mai multe despre networking-ul de succes. Iata partea a doua a interviului.

Romanita Oprea: Ce diferente de mentalitate majore ati observant intre noi si straini?

Ana-Maria Mihaila: Romanii au mai multe perceptii diferite. In primul rand: “nu intru in contact cu strainii, pentru ca nu se cade”. O alta: “nu imi declar problemele, pentru ca nu vreau sa se stie ce provocari am eu”. Eu nu le spun probleme, ci provocari. O alta: “daca eu am gasit ceva interesant, bun pentru business-ul meu (ex. BNI-ul), nu le spun si altora, deoarece este un bun al meu si vreau sa ramana doar pentru mine”. Aceasta atitudine reprezinta un egoism si o greseala foarte mare, deoarece tu cresti in ochii contactelor tale in momentul in care ele vad cu cine interactionezi si pe cine cunosti, iar acest lucru te propulseaza imediat pe un alt postament.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Sectiune



Related