Cristina Moraru (Unilever): Comunitatile sunt cele care de multe ori inspira brandul si il incurajeaza sa comunice intr-un mod creativ

Cristina Moraru (Unilever): Comunitatile sunt cele care de multe ori inspira brandul si il incurajeaza sa comunice intr-un mod creativ

De cate grame de engagement, de cate linguri de continut de calitate sau in ce tava se coace mai bine amestecul dintre branduri si comunitatile create in jurul lor? Nu suntem noi ai mai priceputi bucatari, dar ii stim pe cei care va pot da reteta perfecta. Ii intalniti in mai putin de o luna, pe 21 si 22 mai, la evenimentul Brands & Communities 2015, la UniCredit Tower.

Pana ne intalnim acolo si cu Cristina Moraru (Brand Manager Rama Unilever), aflam de la ea cateva ingrediente pentru o comunitate de brand reusita. Se iau consumatorii si se reunesc intr-o comunitate, care trebuie ascultata cu atentie: ea poate fi generatoare de continut si inspiratie pentru strategia de comunicare. Se mai adauga continut vizual de calitate, sfaturi si raspunsuri la intrebarile membrilor care o alcatuiesc. Inc-un praf de activari care ii implica in mod creativ pe doritori si gata: aveti in mana o prajitura de ti-e mai mare dragul de ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related