La AFI Cotroceni, vara este un stil de viață

La AFI Cotroceni, vara este un stil de viață

Vara aceasta, distracția aduce și mai multă distracție! AFI Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România, care oferă servicii integrate pentru toată familia, pregătește super experiențe și multe surprize vara aceasta pentru a petrece timp liber de calitate.

La AFI Cotroceni, fiecare zi de vară vine cu surprize pentru copii și părinți, pentru pasionații de fashion sau pentru amatorii de entertainment. Prin noua campanie, „Vara ca stil de viață”, AFI Cotroceni își propune să ofere clienților săi toate motivele pentru a declara vara ca anotimp preferat: ateliere creative zilnice dedicate copiilor, workshop-uri de fashion, activări în zona de entertainment și multe alte surprize care vor transforma fiecare vizită în mall într-o experiență unică!

Campania „Vara ca stil de viață” vizează și zona de entertainment, unde cei pasionați de distracție vor fi recompensați cu intrări gratuite la locurile lor preferate. Mecanismul de participare în campanie este simplu: clienții trebuie să completeze Varometrul (talonul de participare), disponibil în toate magazinele participante la această campanie.

Bifând cele 3 intrări la locurile preferate de divertisment din mall, clienții primesc garantat o intrare gratuită la unul dintre partenerii campaniei. Pentru a intra în posesia gratuității, care vine cu o doză de distracție în plus, clienții trebuie să lase talonul completat la Info Desk-ul de la intrarea FAR. De asemenea, tot pe baza acestui Varometru, clientii se înscriu la tragerea la sorti pentru marile premii ale campaniei: 3 excursii în Delta Dunării.

"Prin această campanie, AFI Cotroceni își propune să încurajeze oamenii să descopere bucuria verii pe parcursul întregului sezon. Diversitatea de produse și servicii este cel mai bun argument pentru o vară traită din plin în oraș. Pentru că vara înseamnă experiențe care te fac fericit, la AFI Cotroceni le poți trăi în fiecare zi: de la ateliere creative pentru copii până la workshop-uri de fashion și numeroase alte surprize, astfel încât cei care care aleg AFI Cotroceni ca destinație vor avea parte de experiențe demne de povestit", a declarat Amira Stănescu (Marketing Manager, AFI Cotroceni).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related