AFI Cotroceni te provoacă să fii „Dăruitor de meserie”

AFI Cotroceni te provoacă să fii „Dăruitor de meserie”

Sărbătorile de iarnă au intrat în linie dreaptă. Tu ce cadou îți dorești de Crăciun? Cine este cel care se gândește la tine? Între a oferi și a primi este o relație foarte specială, pe care o putem exersa cel mai bine în această perioadă a anului la AFI Cotroceni. Pentru cei care iubesc să dăruiască, AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, a inventat o nouă meserie – cea de Dăruitor.

Ce presupune să fii Dăruitor de meserie? Acesta se subordonează ierarhic lui Moș Nicolae (boss) și lui Moș Crăciun (big boss) și nu poate delega din sarcini sau responsabilități. De asemenea, trebuie să aibă studii superioare de specialitate în AFI Cotroceni, să fie un shopper experimentat în magazinele de jucării, haine, bijuterii, accesorii și altele. Căutăm persoane cu  abilități foarte bune de comunicare și relaționare cu prietenii și familia. Atenția distributivă și memoria prodigioasă pentru sesizarea detaliilor și indiciilor sunt un atu, iar capacitatea rapidă de decizie, o calitate. Un avantaj îl reprezintă experiența în operare mobile avansată, astfel încât să poată grupa pe categorii, lista cu idei și opțiuni de cadouri. Campania „Dăruitor de meserie” te provoacă să ieși din tipare și să alegi cadouri inspirate și așteptate de cei dragi, din cel mai mare mall din România.

 

„Numărătoarea inversă până la sosirea Crăciunului a început! Nu mai e mult şi vom dărui celor dragi cadouri atent alese. Fiecare familie sau grup de prieteni are câte un Dăruitor, acea persoană care se dedică planificării sărbătorii perfecte, alegând cadourile potrivite și dorite de membrii familiei sau de prieteni. Fie că e vorba despre cumpărături pentru zilele de Crăciun sau de cadourile alese pentru ceilalți, el este cel căruia îi place să ofere tot ce e mai bun celor din jur, iar fericirea lor este cel mai frumos cadou pe care îl poate primi. Campania noastră își propune să îi identifice și să îi recompenseze exact pe acești oameni”, a declarat Amira Stanescu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related