La AFI Cotroceni, îndrăgostiții simt gustul dulce – acrișor al iubirii

La AFI Cotroceni, îndrăgostiții simt gustul dulce – acrișor al iubirii

Cel mai mare mall din România și Laurul, cel mai vechi brand românesc de siropuri din fructe, și-au unit forțele pentru a le oferi bucureștenilor ocazia de simți gustul iubirii.

Pentru că se spune că dragostea trece prin stomac, AFI Cotroceni și Laurul au găsit o modalitate inedită de a celebra iubirea de Valentine`s Day și Dragobete. Astfel, în perioada 14 – 25 februarie, clienții celui mai mare mall din România pot profita de campania „Iubim dulce - acrișor”, în cadrul căreia sunt invitati să savureze în mod gratuit limonade aromate.

Astfel, în cadrul campaniei „Iubim dulce - acrișor”, AFI Cotroceni și Laurul vor oferi mii de limonade persoanelor care trec pe la standul special amplasat în dreptul intrării principale a mall-ului din București. Cele două branduri fac, astfel, front comun pentru a afla care este gustul pe care românii îl asociază cel mai adesea cu iubirea.

"De Valentine’s Day și Dragobete, toată lumea folosește o abordare foarte romantică și idealizată a iubirii, însă noi ne-am propus ca în parteneriat cu Laurul și limonadele cu arome de fructe să venim cu o direcție de comunicare fresh, în care să spunem lucrurilor pe nume – dragostea nu este doar dulce. Ea poate fi așa cum își dorește fiecare cuplu", a declarat Amira Stănescu (Marketing Manager AFI Cotroceni).

 

Prin campania „Iubim dulce - acrișor”, AFI Cotroceni și Laurul îi îndeamnă pe clienții mall-ului la un exercițiu de sinceritate: să descrie gustul iubirii pe care o poartă prin asocierea cu aroma uneia dintre limonadele fructate. De asemenea, cei care trec pe la standul de limonade primesc din partea AFI Cotroceni și Laurul stickere cu citate ”dulci-acrișoare” despre dragoste. Până acum, peste o mie de clienți au folosit arome de siropuri precum cele de trandafiri, fructe de pădure, căpșuni, mentă sau portocale pentru a descrie gustul relațiilor lor.

"Știm cu toții că nicio relație nu este doar lapte și miere, așa că luna aceasta am dorit să ne debarasăm de stereotipuri și să le oferim clienților noștri ocazia de a-și descrie iubirea într-un mod sincer. Gustul dulce – acrișor al limonadelor îndulcite cu siropuri de fructe este modalitatea prin aceștia au asociat realitatea sentimentele trăite zi de zi cu o răcoritoare care, la fel ca iubirea, este delicioasă și aromată", a declarat Cristina Micula (General Manager Laurul).

Activarea, care s-a bucurat de un real succes de Valentine`s Day va continua și de Dragobete, în intervalul 23 – 25 februarie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related