Experiențele-cadou după ieșirea din starea de urgență: 75% rămân în online

Experiențele-cadou după ieșirea din starea de urgență: 75% rămân în online

Odată cu ieșirea din starea de urgență, Complice.ro, magazin online de cadouri experiențiale, reia implementarea experiențelor offline, mai mult de 50% dintre partenerii care pun la dispoziție astfel de experiențe reîncepându-și activitatea. Cu toate acestea, estimările arată că, pentru următoarele luni, aproximativ 75% dintre clienți vor prefera în continuare experiențele online, iar cele din offline se vor orienta spre cele private, în special din sfera adrenalinei și a mini-vacanțelor cu camperul sau autorulota.

Evoluția din primul trimestru a fost una pozitivă pentru Complice.ro, aproape de dublarea cifrelor față de perioada similară a anului precedent. Astfel, creșterea înregistrată pentru ianuarie – martie 2020 a fost de 85% comparativ cu ianuarie – martie 2019. Impactul negativ al crizei globale a fost semnificativ, însă Complice.ro a dezvoltat rapid, în doar câteva zile, portofoliul de experiențe online, ce pot fi accesate în condiții de maximă siguranță și distanțare socială.

 

"Sperăm ca măsurile rapide luate în contextul pandemic și dorința clienților noștri de a reveni cât mai curând la o stare de normalitate, într-o realitate nouă, să minimizeze efectele celor două luni de stare de urgență care ne-au afectat direct, dar și indirect, prin suspendarea activității celor mai mulți dintre partenerii noștri. Astfel, creșterea de 20-25 % estimată pentru acest an nu va fi posibilă și trebuie reconsiderată evoluția cifrei de afaceri în noul context", a precizat Oana Pascu (fondator Complice.ro).

 

Zborul cu parapanta, circuitele auto sau moto, degustările de vin sau crearea unui parfum unic – sunt câteva dintre cadourile de pe Complice.ro care vor putea fi din nou experimentate odată cu ieșirea din starea de urgență. Alături de acestea, întreg portofoliul de experiențe online, dezvoltat în perioada de restricții, rămâne disponibil, fiind de altfel din ce în ce mai solicitat de cei care doresc să marcheze într-un mod special evenimente importante, de la aniversări și zile de naștere sau chiar ieșirea din starea de urgență, până la experiențe din zona corporate, dedicate brand engagement-ului.

 

Clienții B2B rămân în online

Experiențele de reward și recognition specifice segmentului B2B, care au adus anul trecut 60% din cifra de afaceri a Complice.ro, vor rămâne, cel mai probabil, în zona de online în următoarea perioadă, arată estimările bazate pe insight-ul companiilor și al partenerilor. Cu un portofoliu de peste 20 de experiențe ce pot fi personalizate în funcție de dimensiunea și nevoile fiecărei echipe, Complice.ro adresează diferite zone, de la wellbeing-ul angajaților (inclusiv al celor care sunt părinți și care lucrează remote), la conexiunea dintre membrii aceleiași echipe, dar și punctual, ca tool de reward.

 

"Până acum câteva luni, wellbeing la locul de muncă însemna printre altele asigurarea unui mobilier ergonomic, a unor condiții de lucru confortabile, a unui iluminat potrivit sau chiar a unei cafele de calitate. În noul context, când munca remote va continua cel puțin câteva luni pentru mulți angajați, wellbeing-ul angajaților cuprinde și alte aspecte, de la consolidarea încrederii în sine, dezvoltarea mecanismelor de coping în condiții de stres, organizarea spațiului personal sau a timpului, astfel încât să fie menținută productivitatea. Complice.ro oferă astfel de soluții, iar feedbackul de până acum ne arată că va deveni o componentă importantă a portofoliului nostru, cu 80% dintre clienți din zona corporate care vor prefera în continuare experiențele online", Oana Pascu (fondator Complice.ro).

 

Printre experiențele dedicate acestui segment se numără: cocktail party-uri virtuale, cine festive remote, ateliere de ciocolată sau de cooking, sesiuni de coaching individuale sau de echipă, dar și experiențe orientate către părinți, cum ar fi întâlniri cu personajele preferate din filmele de animație ale celor mici, kituri de experimente pentru copii, ateliere de povești, workshopuri cu specialiști în parenting.

 

Vacanțele devin experiențe private, în natură

Pe segmentul B2C, Complice.ro estimează un echilibru între experiențe online și offline (55%-45%), cu mențiunea că acestea din urmă vor fi private, fiind axate pe categoria adrenalină sau experiențe de familie, în grup foarte restrâns. Experiențele de travel, escapade urbane pentru cupluri sau familie devin de asemenea cât mai private, menținând la minimum interacțiunea cu alte persoane.

 

"Noua realitate îi îndreaptă pe cei care doresc să evadeze din rutina inevitabilă instalată în ultimele luni către experiențe de travel private, cu autorulote care asigură o vacanță inedită în mijlocul naturii și respectând distanțarea socială. De asemenea, mobilitatea care vine odată cu acest tip de experiență face posibilă combinarea acesteia cu experiențe care ridică nivelul de adrenalină, cum ar fi un zbor cu parapanta în zona Brașov", a explicat Oana Pascu.

 

De asemenea, în privința clienților finali, se observă deja o tendință de creștere a interesului pentru cadourile dedicate copiilor, unde sunt îmbinate activitățile distractive și educative cu prezența – online – a unui personaj preferat din filmele de animație. Aceste kituri acoperă o săptămână de activități și vin în ajutorul părinților, mai ales în contextul în care gradinițele și școlile ramân în continuare închise.

Complice.ro recomandă inclusiv atelierele de ciocolată, unde poate participa întreaga familie, pe baza unui kit livrat de către un Mestru Ciocolatier, ateliere de origami, dar și experiențe care adaugă un element-surpriză oricărei aniversări: mesaje aniversare personalizate de la celebrități sau chiar melodii unicat dedicate sărbătoritului.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related