[Optimism de business] Ștefan Ormenișan & Victor Șerban: Business-ul nu înseamnă doar cifre sau proiecții, înseamnă și mult feeling, creativitate și descoperiri

[Optimism de business] Ștefan Ormenișan & Victor Șerban: Business-ul nu înseamnă doar cifre sau proiecții, înseamnă și mult feeling, creativitate și descoperiri

Un jurnalist și un sociolog au conceput în urmă cu 5 ani MINDTHEGAP, un brand românesc care astăzi nu doar că este unul sustenabil, ci are succes și peste granițele românești. Ștefan Ormenișan – director de creație și Victor Șerban –managing parter fac o echipă foarte bună, unul fiind responsabil cu creativitatea, celălalt cu identificarea și organizarea resurselor. Primele produse create au fost tapetul și printurile premium, ulterior au apărut altele pentru a putea lansa colecții complete de lifestyle: textile, mobilier, corpuri de iluminat.

"Fiecare produs al nostru a fost dezvoltat cu gândul la cel care se va bucura de creația noastră. Ne imaginam cum anume arată, gândește, simte persoana care va solicita unui designer să folosească un tapet, un print sau o piesă de mobilier MINDTHEGAP. Pandemia a “reușit” să ne facă să ne cunoaștem mult mai bine clientul final".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related