[Optimism de business] Dragoș Bogdan: Fiecare pahar de bragă oferit spre degustare a asigurat publicul pentru noul nostru business

[Optimism de business] Dragoș Bogdan: Fiecare pahar de bragă oferit spre degustare a asigurat publicul pentru noul nostru business

La început vindea această băutură în magazinul său cu produse alimentare tradiționale din București. Dintre toate bunățățile pe care le avea pe rafturi atunci, antreprenorul Dragoș Bogdan se gândea că braga, o băutură veche puțin cunoscută, va avea cele mai puține șanse de succes. Cu toate acestea, a început să o fabrice în cantități mici și să o promoveze local, mizând pe istoria și pe gustul său. În noul business pe care l-a deschis de curând, Bragageria Bogdania, braga este produsul vedetă. 

Am considerat din start inoportună publicitatea clasică, ținând cont că era vorba de un produs aproape necunoscut, cel puțin în rândurile tinerilor. M-am bazat, însă, pe câștigarea încrederii fiecărui client, pe de o parte prin contactul nemijlocit cu produsul, pe de alta, prin familiarizarea cu producătorul, cu toată pasiunea și strădania sa pentru acest produs.” 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related